• s_banner

U ghjornu mundiale di l'osteoporosi - u 20 d'ottobre

U tema di u ghjornu mundiale di l'osteoporosi di questu annu hè "Consolidate a vostra vita, vincite a battaglia di fratture".U fabricatore di densitometru di l'osse - Pinyuan medicale vi ricorda di utilizà u nostru densitometru di l'osse per misurà a densità di l'osse regularmente è prevene attivamente l'osteoporosi.

1 2

 

U ghjornu mundiale di l'osteoporosi hè statu stabilitu in u 1996.Hè stata stabilita in uttrovi 20 ogni annu dopu a cunsultazione da l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS) in u 1998. U so scopu hè di popularizà u guvernu è u publicu generale chì ùn mancanu abbastanza cunniscenza di a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi.Educazione è informazione.

dapoi u 1998, l'attività glubale di u ghjornu di l'osteoporosi anu liberatu un tema per ottene l'azzione unificatu glubale è ottene risultati megliu.

In seguitu, lasciate chì u fabricatore di densitometru osseu Pinyuan vi presentà a cunniscenza di l'osteoporosi!

Dumandà :

Chì ghjè l'osteoporosi?

L'osteoporosi hè una malatia scheletrica sistemica chì a massa di l'osse riduce in tuttu u corpu, cambia a microstruttura di u tessulu di l'osse, diminuisce a forza di l'osse, aumenta a fragilità di l'osse, è facilmente porta à fratture.

L'osse osteoporotiche appariscenu cum'è un favo sottu u microscopiu, cù pori più grossi cà l'ossi sani normali.U più buchi di tagliu, u più debuli l'osse è u più prubabile ch'elli si rompenu.Bastamente, i vostri ossi ùn sò micca forti cum'è tù era quandu era ghjovanu, è i vostri ossi diventanu propensi à rompe (fratture).

3

Osteoporosi

U risicu si stende intornu à tutti !

Da a nascita à circa 35 anni, perchè u valore di a massa di l'ossu umanu hè più di quellu chì hè passatu, u "bancu" hè diventatu più riccu è più forte, è l'osse sò più forte è più forte.

Dopu à l'età di 35 anni, a massa di l'osse cumencia à perde, a velocità di spesa cumencia à sopra à u depositu, u bancu di l'osse cumencia à fà a fine, è a massa di l'osse prima dipositu in u "bancu" hè overdrawn.Quandu a massa di l'osse in u corpu umanu diminuite à un certu valore, l'osteoporosi cumencia à cumparisce in u corpu.

4

Per quessa, a prevenzione di l'osteoporosi ùn hè micca solu a patente di l'anziani, ma ancu qualcosa chì tutti deve esse attenti.Hè un pocu tardu quandu avete principiatu à pensà à l'osteoporosi quandu site più vechju.L'osteoporosi ùn porta micca solu u dulore fisicu è psicologicu à e persone, ma ancu riduce assai a qualità di vita, ancu minaccia a vita in i casi severi.Per quessa, duvete esse vigilante nantu à sè stessu, è à u stessu tempu, fate attenzione à a salute di l'osse di a vostra famiglia è stà luntanu da l'osteoporosi.

5

Ricunnosce i fatturi di risichi per l'osteoporosi

I cattivi abitudini di vita, eserciziu eccessivu o troppu pocu, malatie, etc. in a vita accelerà a perdita di l'osse;dieta low-calcium, sole insufficiente, etc. limitarà l'absorption di calcium.Quessi tutti facenu l'ossu fora di equilibriu, è infine accelerà a perdita di l'osse, purtendu à l'occurrence di l'osteoporosi.

6 7

Trè sintomi Attenti à l'osteoporosi

L'osteoporosi hè faciule per esse ignoratu perchè ùn hà micca sintomi primi evidenti, è eventualmente porta à cunsiquenzi serii, ancu periculosi per a vita.Dunque, quandu avete i seguenti trè sintomi in a vostra vita, avete bisognu à esse attenti à u risicu di soffre di fratture.

Dolore di schiena è crampi di gambe

I malati più cumuni sò u malu di spalle è i cramps di a gamba, seguitu da a spalla, a spalle, u collu o u polsu, u dolore à l'ankle.Hè difficiule per i pazienti di spiegà a causa di u dulore.U dulore pò accade à pusà, in piedi, stendu o vultendu., i sintomi sò à volte severi è à volte ligeri.

8

2

cortu è chjucu

Humpback, osse deformate;strettezza di u pettu, mancanza di respirazione, difficultà di respira (per via di cambiamenti in a forma di a spina, cumpressione di u tessulu pulmonariu è affettendu a funzione pulmonaria).

9

3

Frattura

I fratture di a spina, di u polsu è di l'anca sò cumuni.Trà i fratture vertebrali, i fratture di compressione è cunei sò cumuni, chì appianu è deformanu tutta a vertebra, chì hè ancu unu di i motivi per l'acortamentu di a statura di l'anziani.

10

stile di vita sana Aiuta à rinfurzà l'osse

(1) Mantene abitudini di vita sani:

Ùn fume micca, ùn beie micca eccessivamente;insiste à l'eserciziu propiu à l'esterno ogni ghjornu;piglià più sole.

(2) Ispezione regulare è prevenzione attiva:

Rinfurzà e misure anti-caduta, anti-collisione è anti-stumbling;pruvate d'evità di piegà per elevà oggetti pisanti, tenendu i zitelli, etc.;pruvate micca à pusà in a fila posteriore di l'autobus per evità i bumps eccessivi;fà una prova di densità di l'osse ogni annu.

(3) Dieta equilibrata, più ingesta di calcium, proteina è vitamina D3 in l'alimentariu:

Alimenti ricchi di calcium - picculi gamberetti, kelp, fungus, costelli, walnuts, etc.;

Alimenti ricchi di proteini - latti, ova, pesci, fagioli è prudutti di soia;

Alimenti ricchi di vitamina D3 - pesci di mare, fegato d'animali, carne magra, etc.

11

Test di densità ossea prufessiunale per capisce a cundizione di l'osse

(Pinyuan Medical, fabricatore prufessiunalehttps://www.pinyuanchina.com/dxa-bone-densitometry-dexa-pro-i-product/)

A prova di densità di l'osse hè una basa impurtante per riflette u gradu di l'osteoporosi è predichendu u risicu di frattura.Dopu chì a BMD di l'individuu hè misurata, a BMD di a persona misurata hè paragunata cù u valore di riferimentu BMD di u sessu è u gruppu etnicu currispundenti per ottene u valore T.

12

Test di densità ossearisultati sarà in forma di dui partiture:

  T score:Questu paragunà a vostra densità di l'osse cù un adultu sanu è ghjovanu di u vostru genere.U puntuatu indica se a vostra densità di l'osse hè normale, sottu normale, o à i livelli chì indicanu l'osteoporosi.

Eccu ciò chì significa u puntu T:

-1 è sopra:A vostra densità di l'osse hè normale, assicuratevi di ottene abbastanza calciu per u vostru corpu ogni ghjornu attraversu a vostra dieta o supplementi di calciu supplementari.Mantene l'equilibriu di calciu in u corpu, aiutanu à prevene l'osteoporosi, è mantene a salute di l'osse à longu andà.

-1 à -2,5:A vostra densità di l'osse hè bassu, è pò purtà à l'osteoporosi

L'invitu hè più bassu di a gamma normale, chì appartene à a gamma di l'osteopenia: pigliate e contramisure currispundenti u più prestu pussibule, pigliate u calciu è a vitamina D3 per aiutà à rinfurzà a massa ossea persa è prevene l'osteoporosi.Fate una prova di densità di l'osse ogni annu per sapè a cundizione di i vostri ossi.

-2.5 è sopra:Avete l'osteoporosi Hè ricumandemu per andà in l'uspidale per esaminà è trattamentu, pigliate u calciu è a vitamina D3, è insistenu nantu à l'eserciziu outdoor appropritatu ogni ghjornu, una dieta equilibrata, è risponde à i bisogni di calcium in u corpu.

Puntu Z:Questu permette di paragunà a quantità di massa ossea chì avete paragunatu cù altre persone di a vostra età, sessu è taglia.

U puntu AZ sottu à -2.0 significa chì avete menu massa ossea di qualcunu di a vostra età è chì puderia esse causatu da qualcosa altru ch'è l'anzianu.


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022