• s_banner

Perchè e donne incinte anu da pruvà a densità di l'osse?

fisicu 1

Per dà nascita à un zitellu sanu, e donne incinte sempre piglià cura extra, a cundizione fisica di a mamma à esse, vale à dì a cundizione fisica di u zitellu.Dunque, e donne in attesa duveranu prestu una attenzione particulari à u so propiu corpu, è anu da fà esami pertinenti regularmente.A prova di densità di l'osse hè indispensabile.

E donne incinte anu bisognu di assai calciu per sustene a crescita è u sviluppu di i so figlioli durante a gravidanza, è anu ancu bisognu di assicurà chì u so propiu fornimentu hè normale, altrimente porta à a carenza di calcium in i zitelli o l'osteoporosi in e donne incinte, è e cunsequenze sò. abbastanza seriu.Dunque, i medichi in generale ricumandenu di fà una prova di densità di l'osse per verificà s'ellu u vostru corpu hà bisognu di supplementi di calcium.

fisicu 2

Perchè e donne incinte anu da pruvà a densità di l'osse?

1.Pregnancy è lactation sò pupulazioni spiciali chì necessitanu teste di densità di l'osse.A rilevazione di a densità minerale di l'ossu di l'ultrasound ùn hà micca effettu nantu à e donne incinte è i feti, cusì pò esse usata per osservà i cambiamenti dinamichi di u minerale di l'osse durante a gravidanza è l'allattamentu parechje volte.
2.
2. A riserva di calcium d'ossu (troppu altu, troppu bassu) di e donne pre-gravidanza è e donne incinte hè assai impurtante per u sviluppu sanu di u fetu.A prova di a densità di l'osse pò aiutà à capisce u statutu di l'osse durante a gravidanza, fate un bonu travagliu in l'assistenza sanitaria di gravidenza, è prevene cumplicazioni di gravidenza (osteoporosi è ipertensione gestazionale in e donne incinte).A causa di a prevalenza di prublemi di struttura nutrizionale trà l'adulti in u nostru paese, hè assai impurtante per verificà regularmente è riceve una guida curretta.

3.A perdita di calcium bone durante a lactazione hè rapida.Se a densità di l'ossu hè bassu à questu tempu, u calciu di l'ossu di e mamme chì allattanu è i zitelli ponu diminuite.
4.
Cumu leghje u rapportu di densità ossea?
A prova di densità di l'osse in e donne incinte hè di solitu u metudu di scelta per a prova di ultrasound, chì hè rapida, prezzu, è ùn hà micca radiazione.L'ultrasounds ponu detectà a densità di l'osse in e mani è i tacchi, chì ponu dà una idea di a salute di i vostri ossi in tuttu u vostru corpu.

I risultati di e teste di densità minerale di l'osse sò stati espressi da u valore T è u valore Z.

U "valore T" hè divisu in trè intervalli, ognunu di i quali rapprisenta un significatu diversu --
-1﹤T value﹤1 densità minerale ossea normale
-2.5﹤T value﹤-1 massa ossea bassa è perdita di osse
valore T

U valore T hè un valore relative.In a pratica clinica, u valore T hè di solitu usatu per ghjudicà s'ellu a densità ossea di u corpu umanu hè normale.Hè paragunatu a densità di l'ossu ottenuta da u tester cù a densità di l'osse di i ghjovani sani da 30 à 35 anni per ottene un altu numeru di deviazioni standard sopra (+) o sottu (-) ghjovani adulti.

U "valore Z" hè divisu in dui intervalli, ognuna di quale rapprisenta ancu un significatu diversu --

U valore -2﹤Z indica chì u valore di a densità minerale di l'osse hè in a gamma di i pari normali
U valore Z ≤-2 indica chì a densità di l'ossu hè più bassu di quella di i pari normali

U valore Z hè ancu un valore relative, chì compara u valore di densità minerale di l'ossu di u sughjettu currispundenti cù u valore di riferimentu secondu a listessa età, u stessu sessu è u stessu gruppu etnicu.A prisenza di valori Z sottu u valore di riferimentu deve esse purtatu à l'attenzione di u paci è di u clinicu.

Cumu supplementà u calciu per e donne incinte in modu più efficace
Sicondu i sondaggi di dati, e donne incinte necessitanu circa 1500mg di calciu per ghjornu durante a gravidanza per risponde à i bisogni di elli è i so figlioli, chì hè circa duie volte a dumanda di e donne chì ùn sò micca incinte.Pò esse vistu chì hè assai necessariu per e donne incinte per supplementà u calciu durante a gravidanza.Sia a carenza di calcium, u modu più còmuda hè di verificà a densità di l'osse.

densità 3

Se a carenza di calcium ùn hè micca troppu seriu, ùn hè micca cunsigliatu per piglià supplementi di medicina, hè megliu per piglià da una grande quantità di manciari.Per esempiu, manghjate più gamberetti, kelp, pesci, pollo, ova, prudutti di soia, etc., è beie una scatula di latti frescu ogni ghjornu.Se a carenza di calcium hè assai seriu, duvete piglià supplementi di calcium sottu a guida di u vostru duttore, è ùn pudete micca piglià ciechi medicazione venduti in farmacia, chì ùn hè micca bonu per u vostru zitellu è sè stessu.


Tempu di post: Aug-22-2022