• s_banner

Quale hè "preferitu" l'osteoporosi?Queste persone sò faciuli à avè l'osteoporosi

osteoporosi 1

L'osteoporosi hè una malatia cumplessa affettata da parechji fatturi di risichi.I fattori di risicu includenu fatturi genetichi è fatturi ambientali.Fratture fractive sò serii cunsequenze di l'osteoporosi, è ci sò ancu parechji fatturi di risichi chì sò esotici di l'osse è di fratture.

Per quessa, hè necessariu di attentu à identificà i fatturi di risichi di l'osteoporosi è e so cumplicazioni, screening gruppi à altu risicu, diagnosticà è prevene l'osteoporosi u più prestu pussibule, è riducendu l'occurrence di fratture.

I fatturi di risichi di l'osteoporosi sò spartuti in fatturi incontrolabili è cuntrullabili.L'ultimi includenu stili di vita malsani, malatie è droghe.

Fattori incontrullabili
Principalmente e razzi (u risicu di l'osteoporosi: i bianchi sò più altu ch'è i gialli, è i gialli sò più altu ch'è i neri), l'anziane, a menopause di e donne è a storia di a famiglia di frattura fragile.

Fattore di cuntrollu
Stili di vita malsani: cumpresi menu attività fisica, fumà, bevande eccessive, bevande eccessive di cafeina, squilibri nutrizionali, ingesta eccessiva o insufficiente di proteina, carenza di calciu o vitamina D, dieta alta in sodiu è bassa qualità fisica.

Quale hè "preferitu" l'osteoporosi?
Mangiatore parziale:
L'occurrence di l'osteoporosi hà a relazione più diretta cù i dui fatturi maiò, vale à dì, u calciu è a vitamina D. Insufficiente intake di calcium per un bellu pezzu inevitabbilmente porta à l'occurrence di l'osteoporosi.A fonte principale di calcium in a dieta hè u latti puri, i prudutti di soia è i prudutti di a soia è i prudutti di a soia Verdi foglie foglie, perchè e persone cun parziale manghjatu deve esse attentu.E persone chì ùn beie micca latte è e persone chì ùn piacenu micca di manghjà i vegetali di foglie verdi sò relativamente faciuli di ottene l'osteoporosi.

U sole ùn hè micca vistu per un bellu pezzu:
Ci hè ancu quelli chì ùn ponu micca vede u sole in u travagliu internu in tuttu l'annu, chì inevitabbilmente portanu à a vitamina D insufficiente in u corpu, chì hè ancu faciule di causà osteoporosi.

mancanza di eserciziu
E persone chì ùn mancanu di eserciziu sò ancu più propensi à l'osteoporosi, cusì l'esercitu moderatu ogni ghjornu hè più favurevule à a salute di l'osse.

Influenza di l'hormone
L'impattu di i livelli di l'hormone in u corpu dopu a menopause pò causà l'accelerazione di a perdita di l'osse è più propensu à l'osteoporosi.

Per l'osteoporosi, assai persone pensanu à a supplementazione di calcium per a prima volta, ma anu ancu bisognu di altre materiale per coordinà l'altri è equilibrà a so dieta per ottene u scopu ideale.

osteoporosi 2

Sceglie più alimenti ricchi di calciu, cum'è:

Alimenti di latti: cum'è latti, latticini, furmagliu, furmagliu, etc. (pudete sceglie qualchi prudutti bassu in grassu o scremati per evità troppu grassu).

I prudutti di u mare : frutti di mare cunsumati da l'osse o cunchiglia, cum'è u pesciu di risu, u pesciu d'argentu seccu è i gamberetti.

Categorii di fagioli: piattu tofu, aghjunghje latte di soia di calcium, pollo vegetariano, rami è pelle di bambù, etc.

Ligumi: ligumi verdi scuri, cum'è col, bròcoli, cori di verdura, etc.

Nagua: cum'è l'amanduli è Zhilian

2. Mantene u livellu mediu di fosforu

U calciu è u fosforu sò un paru di stalle, è ùn deve esse menu.À 2: 1, u calciu è u fosforu sò facilmente dipositu in l'osse.U rapportu di calcium è fosforu senza precedente affetterà l'assorbimentu è l'utilizazione di calcium.Quandu u calciu è u fosforu fosforu, u fosforu è u fosforu seranu utilizati.U voluminu insufficiente di l'osse serà ridutta.

3. Assicurà abbastanza vitamina A, D è proteina

L'absorzione di calcium dipende da a so participazione;Vitamina A: aiuta à a calcificazione di l'osse.Vitamina D: Aiuta à assorbe u calciu, cum'è a proteina di u viulinu: un rolu impurtante in l'assorbimentu è u almacenamentu di calciu, ma micca eccessivu.

4. Reduce l'alimenti chì cuntenenu assai sali, cum'è u pesciu salatu è a salsa di soia per distrughje menu calcium è perde.

5. Ùn fume è beie.

6 Bevi menu bevande di caffeina cum'è caffè è tè forte.

Cumu verificà a densità ossea di u corpu

Pudete andà in un locu medico chì hè specializatu in teste di densità di l'osse è utilizate un strumentu prufessiunale di teste di densità di l'osse per verificà a vostra densità di l'osse.

Pinyuan Bone Densitometerhè per misurà a densità di l'osse o a forza di l'osse di l'avambracciu di u Populu.

osteoporosi 3

Per Prevenzione di l'osteoporosi. Hè adupratu per misurà a cundizione di l'ossu umanu di l'adulti / i zitelli di tutte l'età, È riflette a densità minerale ossea di u corpu sanu, u prucessu di rilevazione ùn hè micca invasivo per u corpu umanu, è hè adattatu per u screening. di a densità minerale ossea di tutti i persone.

A prova di densità minerale ossea di l'avantbracciu perifericu hè u standard d'oru di l'industria

osteoporosi 4

da i zitelli à i vechji anu da esse attenti à a so densità di l'ossu

da i zitelli à i vechji anu da esse attenti à a so densità di l'ossu

per u vechju, a densità di l'ossu affettarà a so salute è a vita

per a donna incinta, a densità di l'osse influenza elli stessi è a salute di u fatus

osteoporosi 5


Tempu di Postu: Nov-05-2022