• s_banner

Chì fà cù a perdita di l'osse in e persone di mezza età è anziani?Fate trè cose ogni ghjornu per aumentà a densità di l'osse!

1

Quandu a ghjente ghjunghje à a mezza età, a massa di l'osse hè facilmente persa per parechji fatturi.Oghje, ognunu hà l'abitudine di l'esame fisicu.Se una BMD (densità di l'osse) hè menu di una deviazione standard SD, hè chjamata osteopenia.S'ellu hè menu di 2.5SD, serà diagnosticatu cum'è osteoporosi.Qualchese chì hà sottumessu una prova di densità di l'osse sapi chì pò aiutà à identificà l'osteoporosi, prevene e fratture prima, è detectà l'effettu di u trattamentu di l'osteoporosi.

In quantu à a densità di l'osse, ci hè un standard tali:

BMD normale: BMD in 1 deviazione standard di a media per i ghjovani adulti (+1 à -1SD);

BMD bassa: BMD hè 1 à 2.5 deviazioni standard (-1 à -2.5 SD) sottu à a media in i ghjovani adulti;

Osteoporosi: BMD 2.5 deviazioni standard sottu à a media in i ghjovani adulti (menu di -2.5SD);

Ma cù l'età, a densità di l'osse diminuite naturalmente.In particulare per l'amichi femini, dopu a menopause, i livelli di estrogenu scendenu, u metabolismu di l'osse hè affettatu, a capacità di ubligatoriu di calciu in l'osse hè ridutta, è a perdita di calcium di l'osse hè più evidenti.

In fatti, ci sò parechje ragioni per a perdita faciule di massa ossea.

(1) Età: L'adolescenza hè u periodu cù a massa di l'ossu più altu, ghjunghje à un piccu à l'età di 30. Allora diminuite gradualmente, è più vechja, più perde.

(2) Genere: U tassu di decadenza di e donne hè più altu ch'è quellu di l'omi.

(3) Hormone sessuale: u più estrogenu hè persu, u più.

(4) Bad lifestyle: fumà, troppu pocu eserciziu, alcoholismu, lumera insufficiente, carenza di calcium, carenza di vitamina D, carenza di proteina, sarcopenia, malnutrition, riposu di lettu à longu andà, etc.

A densità di l'osse hè corta per a densità minerale di l'osse.Cù l'aumentu di l'età, ci saranu una varietà di ragioni per a perdita di calciu in u corpu, a densità di l'ossu bassu, faciule di guidà à l'osteoporosi, fratture è altre malatie, in particulare in e donne postmenopausal.L'osteoporosi hè di solitu difficiuli di detectà, è ùn hè micca pigliatu in seriu finu à a frattura, è a rata di frattura aumenterà annu per annu cù l'aggravamentu di a malatia è a taxa di disabilità hè assai alta, chì affetta seriamente a qualità di vita di e persone.

Ancu se a prova di densità di l'osse hè oghji dispunibule in i grandi ospedali in u mo paese, ci sò sempre parechje persone chì facenu esaminazioni fisiche perchè ùn capiscenu micca u metudu specificu di a prova di densità di l'osse o avè qualchì malintesi annantu à a prova di densità di l'osse, è infine rinunziò à sta prova. .Attualmente, i densitometri ossei mainstream nantu à u mercatu sò divisi in duie categurie: absorptiometry X-ray dual-energy è ultrasound absorptiometry.Hè ancu più convenientu per verificà a densità di l'osse in l'uspidale.Spergu chì a maiò parte di l'amici di età media è anziani prestanu attenzione à questu.

A prova di a densità minerale di l'osse aduprate l'absorptiometria di raghji X à doppia energia scansione di densitometria ossea (https://www.pinyuanchina.com/dxa-bone-densitometry-dexa-pro-i-product/) o densitometru osseo ultrasonico (https://www. pinyuanchina.com/portable-ultrasound-bone-densitometer-bmd-a3-product/) per misurà u cuntenutu minerale di l'ossu umanu,Per quessa, pò ghjudicà a forza di l'osse umane, è accuratamente scopre s'ellu ci hè l'osteoporosi è u so gradu, cusì per fà un diagnosticu puntuale è piglià misure preventive è di trattamentu attivu.L'esame fisicu precoce è u diagnosticu hè assai impurtante, è avete sempre attentu à a vostra cundizione scheletrica.

2

Cumu aumentà a densità di l'osse ogni ghjornu?Fate i seguenti trè cose:

1. Prestate attenzione à a supplementazione di calcium in a dieta

U megliu alimentu per a supplementazione di calciu hè u latti.Inoltre, u cuntenutu di calciu di pasta di sésamo, kelp, tofu è gamberetti secchi hè ancu relativamente altu.I sperti generalmente utilizanu a pelle di gamberetti invece di glutamate monosodiu quandu cucini a zuppa per ottene l'effettu di a supplementazione di calciu.A zuppa d'osse ùn pò micca supplementà u calciu, in particulare a zuppa di Laohuo chì assai persone piace à beie, eccettu per l'aumentu di purine, ùn pò micca supplementà u calciu.Inoltre, ci sò parechji ligumi cù un altu cuntenutu di calcium.Ligumi cum'è colza, col, kale è api sò tutti i vegetali supplementari di calcium chì ùn ponu esse ignorati.Ùn pensate micca chì i vegetali sò solu fibra.

2. Aumentà i sporti outdoor

Fate più eserciziu outdoor è riceve u sole per prumove a sintesi di vitamina D. Inoltre, i preparati di vitamina D sò ancu efficaci quandu si piglianu in moderazione.A pelle pò aiutà solu u corpu umanu à ottene vitamina D dopu esse esposta à i raghji ultraviolet.A vitamina D pò prumove l'assorbimentu di u calciu in u corpu, prumove u sviluppu sanu di l'osse di i zitelli, è prevene efficacemente l'osteoporosi, l'artrite reumatoide è altre malatie anziani..

3. Pruvate eserciziu di pesu

I sperti anu dettu chì a nascita, l'anziane, a malatia è a morte, è l'anzianu umanu sò e lege di u sviluppu naturali.Ùn pudemu micca evitari, ma ciò chì pudemu fà hè di ritardà a vitezza di l'anziane, o di migliurà a qualità di vita.L'esercitu hè unu di i modi più efficaci per rallentà l'anziane.L'eserciziu stessu pò aumentà a densità di l'osse è a forza, in particulare l'esercitu di pesu.Reduce l'incidenza di e malatie invechjate è migliurà a qualità di vita.

Quandu una persona righjunghji l'età mediana, a massa di l'osse hè facilmente persa per diversi fatturi.Hè assai impurtante per attentu à a vostra cundizione ossea in ogni mumentu.Hè assai impurtante per verificà regularmente a densità di l'osse cù ultrasound absorptiometry oAssorbiometria di raghji X à doppia energia.


Tempu di Postu: Oct-09-2022