• s_banner

Chì ci hè a diffarenza trà un densitometru di l'ossu à ultrasuoni è una densitometria ossea di absorptiometria di raghji X à doppia energia (DXA Bone Densitometer)?cumu sceglie ?

Chì ghjè a diffarenza trà 1

L'osteoporosi hè causata da a perdita di l'osse.L'ossi umani sò cumposti da sali minerali (principalmente calciu) è materia urganica.Duranti u prucessu di u sviluppu umanu, u metabolismu è l'anziane, a cumpusizioni di sali minerali è a densità di l'osse righjunghjenu u piccu più altu in i ghjovani adulti, è poi aumentà gradualmente annu per annu.diminuisce finu à l'osteoporosi.

Cumu sapè s'ellu aghju l'osteoporosi?A misurazione di a densità minerale di l'osse pò chjarificà u cuntenutu minerale di l'osse, predichendu in modu efficace u risicu di frattura, è hè clinicamente utilizatu per evaluà a gravità di l'osteoporosi.

 Chì ghjè a diffarenza trà 2

Attualmente, ci sò parechji tippi di strumenti usati per misurà a densità di l'ossu, i più cumuni sò detector di densità di l'osse ultrasonica è densitymeter di l'ossu di l'energia duale, allora chì hè a diffarenza trà sti dui tipi, è cumu sceglie ?

Rilevatore di densità ossea ultrasonicahè una sonda ultrasonica chì emette fasci di sonu ultrasonicu.I fasci di sonu penetranu in a pelle da l'estremità trasmittente di a sonda è trasmettenu longu l'assi di l'ossu à l'estremità ricevente di l'altru polu di a sonda.L'urdinatore calcula a so trasmissione in l'ossu.A velocità di ultrasound di u sonu (S0S) hè paragunata cù a so basa di dati di pupulazione per ottene u valore T è i risultati di u valore Z, per ottene l'infurmazioni pertinenti di a densità di l'ossu attraversu e caratteristiche fisiche di l'ultrasound.

U situ principale di misurazione di u detector ultrasonicu di densità di l'ossu hè u radiu o tibia, chì hà una bona correlazione cù u densitometru di l'ossu di raghji X à doppia energia.

 Chì ci hè a diffarenza trà 3

Doppia energiaX -Densitometru di l'ossu di raghji uttene dui tipi di energia, à dì à bassa energia è alta energiaRaghji X, attraversu un tubu di raghji X chì passa per un certu dispusitivu.Dopu chì tali raghji X penetranu in u corpu, u sistema di scanning manda i signali ricevuti à un computer per u processu di dati per ottene a densità minerale ossea.

A densitometria di l'osse à raggi X à doppia energia hà una alta precisione di rilevazione è pò valutà accuratamente i cambiamenti naturali in a densità di l'osse ogni annu.Hè u "standard d'oru" per u diagnosticu clinicu di l'osteoporosi aduttatu da l'Organizazione Internaziunale di Salute.U standard di carica hè più altu ch'è quellu di i rilevatori di densità di l'osse ultrasonica.

 Chì ci hè a diffarenza trà 4

Inoltre, u prucessu di rilevazione di u detector ultrasonicu di densità di l'osse hè sicuru, non invasivu è senza radiazione, è hè adattatu per u screening di densità di l'osse di e donne incinte, i zitelli, e persone di mezza età è anziani è altri gruppi speciali.In ogni casu, l'absorbiometria di raghji X à doppia energia hà una piccula quantità di radiazione, per quessa ùn hè generalmente micca utilizata per misurà i zitelli è e donne incinte.

un densitometru di l'osse à ultrasuoni è una absorptiometria di raghji X à doppia energia ?Credu chì dopu avè lettu l'intruduzioni sopra, duvete avè una cunniscenza generale, è pudete sceglie secondu i vostri bisogni è u budget.

Pinyuan Medical hè un fabricatore prufessiunale di Densitometria Ossea chì mantene a vostra salute ossea.

www.pinyuanchina.com


Tempu di Postu: 24-Mar-2023