• s_banner

Chì ghjè a densità di l'osse?

A densità minerale di l'osse (BMD) hè un indicatore impurtante di a forza è a qualità di l'osse.

Cosa hè a prova ultrasonica di densità di l'osse:

A densità minerale ossea ultrasonica (BMD) hè un metudu di screening sicuru, affidabile, rapidu è ecunomicu per l'osteoporosi senza radiuattività.

casu - (12)

A prova di densità minerale di l'osse cù ultrasound hè adattatu per a pupulazione

I zitelli
Prematuri / pocu pesu di nascita, malnutrizione, sovrappeso, i zitelli obesi;Rachitismo suspettatu (terrore di notte, sudazione, petti di pollo, O-legs, etc.);Alimenti parziali, esigenti, anorexia è cattivi abitudini di i zitelli;Dolore di crescita, macinazione di notte è altri adolescenti in sviluppu.

Maternu
Pregnancy 3, 6 mesi ogni misuranu a densità di l'osse una volta, in modu di supplementu puntuale di calciu;Una donna chì allatta.

Gruppu di mezza età
E donne di più di 65 anni è l'omi di più di 70 anni, senza altri fattori di risicu per l'osteoporosi;E donne sottu à 65 anni è l'omi sottu à 70 anni cù più di un fattore di risicu (postmenopausal, fume, cunsumu eccessivu d'alcohol o caffè, inattività fisica, calcium dieteticu è carenza di vitamina D).

U restu di a pupulazione
Una storia di frattura fragile o una storia di famiglia di frattura fragile;Bassi livelli di l'hormone sessuale causatu da diverse ragioni;X-ray mostra cambiamenti in l'osteoporosi;Pacienti chì anu bisognu di monitorà l'effettu curativu di u trattamentu di l'osteoporosi;Avè malatie chì affettanu u metabolismu minerale di l'osse (insufficiency renale, diabete, malatia di fegatu cronica, glandula hyperparathyroid, etc.) o piglià droghe chì ponu influenzà u metabolismu minerale di l'osse (cum'è glucocorticoids, droghe antiepilettiche, heparin, etc.).

casu - (14)

Impurtanza di a rilevazione ultrasonica di densità minerale ossea

(1) Detectà a qualità di l'ossu, assiste à u diagnosticu di calcium è altre carenze nutrizionali, è furnisce una guida nutrizionale.

(2) diagnosi precoce di l'osteoporosi è predizione di risicu di frattura.

(3) Per mezu di teste cuntinue, l'effettu di u trattamentu di l'osteoporosi hè statu evaluatu.

Vantaghji di a prova ultrasonica di a densità minerale ossea

(1) A rilevazione hè rapida, còmuda, precisa, senza radiazione, senza traumu.

(2) Hè a megliu scelta per a scuperta precoce di a carenza di calciu è u rachitismo in i zitelli.

(3) Hè l'evidenza più diretta per verificà a carenza di calcium.

(4) Screening precoce di massa di l'osse, a salute di l'osse precoce cunnosce, benvenutu à a mo cunsultazione di u centru, inseme per a forza di "osse" di salute di l'osse!


Tempu di post: 26-mar-2022