• s_banner

Misuratore di densità ossea ultrasonica, a piccula guardia di a vostra salute ossea

Misurazione di densità minerale di l'ossu ultrasonicu per prevenzione di i prublemi di l'ossu di i zitelli chì ponu accade è u sviluppu nurmale, a gravidanza hè assai impurtante per i supplimenti di calcium, cù più tempiu trovu chì u corpu hè corta di calcium, carenza di calcium affettarà seriamente a crescita è u sviluppu di u zitellu, purtendu. à l'anorexia, a monophagia, faciuli à catturà un friddu, pò apparisce sudore precoce, irritabilità, pienghje, dorme micca fermu, capelli sbrinu, testa daretu à un cuscino calvo calcium (cerchiu), Amparate à marchjà, dentizione tardi o dentizione micca pulita, vuluntà seria cumparisce a testa quadrata, pettu di pollo, eversione di rib, "X" o "O" gamba di tipu, pruvucarà un impattu di a vita nantu à u zitellu.

132

Pinyuan per furnisce un metudu di rilevazione di densità minerale ossea simplice, di alta qualità, non invasive.Segui xiaobian per capisce!

Principiu di rilevazione

A densità minerale di l'osse, o BMD, hè un indicatore maiò di a forza di l'osse.A velocità di cunduzzione di l'onda acustica è l'attenuazione di l'amplitude ponu riflette u cuntenutu minerale è a struttura di l'osse è a forza di l'osse.

Per adattà à u scopu di

1,3 mesi à 100 anni di età.

2. I zitelli prematuri, gemelli, i zitelli in crescita o i zitelli nati in l'invernu;

3. I zitelli chì crescenu troppu veloce è sò obesi;I zitelli in u piccu crescita: infanzia, adolescenza;

4. I zitelli spessu malati;Denti o denti i zitelli;

5. Donne in gravidenza è menopause;E persone cù mala vita è abitudini alimentarii: fumà è beie, tè è caffè forte, mancanza di eserciziu, cibu pignolu, etc.

6. E persone cun tendenza di l'osteoporosi familiale.

Impurtanza di a rilevazione di a densità minerale di l'osse

1. Detectà a qualità di l'ossu, assiste à u diagnosticu di carenza di calcium, guidà l'intervenzione nutrizionale è u trattamentu, è supplementu calcium secondu i risultati;

2. A valutazione di l'estatus nutrizionale di u corpu sanu hè a prediczione è a valutazione di u diagnosticu precoce di l'osteoporosi è u risicu di frattura;

3. Evaluate l'effettu therapeutic di l'osteoporosi per mezu di teste cuntinui.

Ci hè a radiazione in a prova di densità di l'osse?

A prova ultrasonica di densità minerale di l'osse hà i vantaghji di a sicurezza, non invasivu, senza radiazione, senza dolore, tempu di rilevazione brevi è diagnosi precisa, è ùn hà micca effetti avversi nantu à e donne incinte è i zitelli.


Tempu di post: 26-mar-2022