• s_banner

Densitometru d'osse ultrasonicu: non invasivu è senza radiazione, più adattatu per l'equipaggiu di teste di densità ossea di i zitelli

equipamentu di prova

L'analizzatore di densità di l'osse ultrasonica ùn hà micca raghji, è hè adattatu per l'esame di qualità di l'ossu di i zitelli, e donne incinte è l'anziani, è hè sicuru è affidabile.

Cos'è un analizzatore di densitometria ossea ultrasonica?

U densitometru d'ossu ultrasonicu hè unu di i strumenti per verificà l'osteopenia umana è l'osteoporosi.Havi i vantaghji di l'ispezione non invasiva, senza radiazione, alta precisione è tempu di rilevazione brevi.Pò riflette a densità di l'ossu, a forza di l'osse è a fragilità di l'ossu, per capiscenu a durezza di l'osse.U situ di deteczione hè in u radiu è a tibia.I risultati di deteczione anu un grande valore di riferimentu di guida per u sviluppu fisiulogicu di i zitelli è a prevenzione di danni di l'osse è risicu di frattura per l'anziani.

analizzatore di densità ossea ultrasonica adattatu per?

I zitelli: i zitelli sò propensu à chianciri, debule, stannu è caminari tardi;cù petti di pollulu, gammi in forma di "O", gammi in forma di "X", etc., ponu esse pruvati per a densità di l'ossu.I cuntrolli regulari di a densità di l'osse per i zitelli ponu prevene a carenza di calcium in i zitelli.Per mezu di a valutazione, pudemu furmulà l'oportunità di nutrimentu è l'eserciziu mirati, aiutanu i zitelli à supplementà u calciu in u tempu, è assicurà a crescita è u sviluppu di l'osse normale in i zitelli.

E donne incinte è chì allattanu (hè cunsigliatu di misurà a densità di l'osse una volta in u terzu è u sestu mesi di gravidenza, in modu di supplementà u calciu in u tempu).

equipamentu di prova 2

3.

(1).A riserva di calcium di l'ossu (troppu altu o troppu bassu) di pre-gravidanza è e donne incinte hè cruciale per u sviluppu sanu di u fetu.A prova di densità di l'osse pò aiutà à capisce u statutu di l'osse durante a gravidanza, fà un bonu travagliu di assistenza sanitaria durante a gravidanza, è prevene cumplicazioni di gravidenza (osteoporosi in e donne incinte è ipertensione in gravidanza).A causa di i prublemi di struttura nutrizionale cumuni di l'adulti in u nostru paese, l'ispezione regulare è a guida curretta sò assai impurtanti;

(2) A gravidanza è a lattazioni sò pupulazioni spiciali chì necessitanu teste di densità di l'osse.A prova ultrasonica di densità di l'osse ùn hà micca effettu nantu à e donne incinte è i feti;

equipamentu di prova 3

3. A perdita di calcium bone hè rapida durante a lattazioni.Se a densità di l'osse hè bassu à questu tempu, pò purtà à u calciu di l'ossu in i zitelli chì lattanu è i zitelli.

4. e donne ponu monitorà regularmente a densità di l'osse prima è dopu a menopause.

5. I raghji X mostranu cambiamenti osteoporosi.

6. Quelli chì anu una storia di frattura di fragilità o una storia di famiglia di frattura di fragilità.

7. Pacienti cù e malatie chì afectanu u metabolismu di l'osse è minerali (insufficiency renale, diabete, malatie crònica di u fegatu, iperparatiroidismu, etc.) o piglià droghe chì ponu influenzà u metabolismu di l'osse è minerali (cum'è glucocorticoids, droghe antiepileptic, heparin, etc.).

8. Quelli chì anu bisognu di monitorà l'efficacità di u trattamentu di l'osteoporosi.

equipamentu di prova 4

Utilizà a densitometria ossea di Pinyuan per a misurazione di a densità minerale ossea.Anu cun alta precisione di misurazione è una bona ripetibilità.,Pinyuan Bone densitometer hè per misurà a densità di l'osse o a forza di l'osse di u raghju è a tibia di u Populu.Hè per Prevenzione di l'osteoporosi. Hè adupratu per misurà a cundizione di l'ossu umanu di l'adulti / i zitelli di tutte l'età, È riflette a densità minerale ossea di tuttu u corpu, u prucessu di rilevazione ùn hè micca invasivu per u corpu umanu, è hè adattatu per u screening di a densità minerale di l'ossu di tutte e persone.

equipamentu di prova 5


Tempu di Postu: Feb-07-2023