• s_banner

Prevene l'osteoporosi in u vaghjimu, pigliate a prova di densità ossea da a densitometria ossea Pinyuan

1

L'osse sò a spina di u corpu umanu.Una volta chì l'osteoporosi accadi, serà in risicu di colapsà in ogni mumentu, cum'è u colapsu di un pier di ponte!Fortunatamente, l'osteoporosi, quant'è spaventosa, hè una malatia crònica prevenibile!

Unu di i fatturi di l'osteoporosi hè a carenza di calcium.A supplementazione di calciu hè una longa strada per andà.I zitelli anu bisognu di calciu per prumove u sviluppu di l'osse, è l'adulti è l'anziani anu bisognu di calciu per prevene l'osteoporosi.

U vaghjimu hè u megliu tempu per a supplementazione di calcium.À questu tempu, a capacità di u corpu per assorbe è utilizà u calciu hè ancu migliuratu in cunseguenza, ma a causa di l'osteoporosi ùn hè micca simplice quant'è a carenza di calciu!

2
3

Chì hè esattamente a causa di l'osteoporosi, è porta ancu una minaccia cusì grande à u nostru corpu?Amparate nantu à:

01

sbilanciamentu di l'hormone

Se u sistema endocrinu di u corpu hè disordinatu, avarà un impattu enormu nantu à u corpu, è ancu cunducerà à una mancanza o un sbilanciamentu di l'hormone sessuale, è ancu indirettamente conduce à una diminuzione di a sintesi di prutezione, affettendu cusì sintesi di a matrice ossea, chì riducerà ancu a funzione di e cellule di l'osse.A capacità di u corpu per assorbe u calciu diminuisce ancu.

02

disordine nutrizionale

L'adolescenza hè u megliu stadiu di u sviluppu fisicu, è a dieta di ogni ghjornu ghjoca un rolu chjave in u sviluppu fisicu.Una volta a mancanza di l'elementu di calciu o l'absorzione di prutezione insufficiente, portarà à u disordine di a furmazione di l'osse, è e persone chì sò deficienti in vitamina C stessi portanu ancu à a riduzione di a matrice di l'osse.

03

Prutezzione di u sole eccessiva

Pudemu piglià vitamina D basking in u sole ogni ghjornu, ma avà u numeru di persone chì amanu a bellezza hè in crescita.In più di applicà a crema di u sole, piglianu ancu un parasol quandu esce.Questu modu, i raghji ultraviolet sò bluccati, è u cuntenutu di vitamina D ottenuta da u corpu hè ridutta.A diminuzione di i livelli di vitamina D pò purtà à danni à a matrice di l'osse.

04

ùn esercite micca per un bellu pezzu

Parechji ghjovani oghje sò veramente pigri in casa.Si trovanu in u lettu tuttu u ghjornu, o stanu fermu per un bellu pezzu.A mancanza di eserciziu porta à una diminuzione di a massa di l'osse è l'atrofia musculare, chì à u turnu pruvucarà una diminuzione di l'attività di e cellule di l'osse.causa l'osteoporosi.

05

Boissons gazeuses

Oghje, assai persone ùn piacenu micca à beie l'acqua è preferiscenu beie bevande carbonatate, ma ciò chì ùn sanu micca hè chì l'acidu fosforicu chì cuntene in e bevande carbonatate pò causà a perdita di calcium di l'osse in u corpu.S'ellu pigghia assai tempu, l'osse diventeranu assai fragili.Allora, hè faciule per soffre di l'osteoporosi.

prevenzione

L'osteoporosi deve ancu attentu à curretti i cattivi abitudini di vita

Smoking: micca solu affetta l'absorzione di calciu in l'intestinu, ma ancu prumove direttamente a perdita di l'osse in l'osse;

Alcoholismu: L'alcolu eccessivu dannu u fegatu è affetta indirettamente a sintesi di vitamina D in u corpu;pò ancu influenzà a sintesi di l'altri hormoni in u corpu, chì indirettamente porta à l'osteoporosi;

Caffeine: U cunsumu eccessivu di cafè, tè forte, Coca-Cola, etc., pruvucarà intake eccessivu di cafeina è aumenta l'excretion di calcium;

Drugs: L'usu longu di contorsionista, droghe antiepilettiche, heparina è altre droghe pò induce l'osteoporosi.

A chjave per prevene l'osteoporosi: nutrimentu + sole + esercitu

1. Nutrition: Una dieta equilibrata è cumpleta pò prumove a sintesi di l'osse è a deposizione di calcium

Calcium-rich: Manghjate più cibi ricchi di calcium, l'ingesta cunsigliata hè 800mg per ghjornu;e donne incinte è e donne chì allattanu devenu supplementà u calciu in una quantità adattata secondu l'urdinamentu di u duttore;

Salitu bassu: Sodium eccessivu aumenterà l'excrezione di calcium, risultatu in a perdita di calcium, è una dieta ligera è pocu sali hè cunsigliatu;

A quantità adatta di prutezione: A proteina hè una materia prima impurtante per l'osse, ma l'ingesta eccessiva aumenta l'excrezione di calcium.Hè ricumandemu per avè una quantità adatta di prutezione;

Una varietà di vitamini: vitamina C, vitamina D, vitamina K, etc. sò tutti benifichi à a deposizione di salti di calcium in l'ossu è migliurà a forza di l'osse.

6

2. Sunlight: L'esposizione à u sole aiuta à sintetizà a vitamina D è prumove l'absorzione è l'utilizazione di calcium

A vitamina D ghjoca un rolu chjave in l'assorbimentu è l'utilizazione di u calciu da u corpu umanu, ma u cuntenutu di vitamina D in l'alimenti naturali hè assai bassu, chì ùn pò micca risponde à i bisogni di u corpu umanu, è i raghji ultraviolet in u sole. pò cunvertisce u colesterolu sottu a pelle in vitamina D, Cumpagnà sta mancanza!

Innota chì s'è vo aduprate u vetru in casa, o applicà u sunscreen o sustene un parasole fora, i raghji ultraviolet seranu assorbiti in quantità maiò, è ùn ghjucà micca u so rolu!

7

3. Eserciziu: L'eserciziu di pesu permette à u corpu di guadagnà è mantene a forza massima di l'osse

L'eserciziu di pisanti mette una pressione approprita nantu à l'osse, chì ponu aumentà è mantene u cuntenutu di minerali cum'è i sali di calciu in l'osse è migliurà a forza di l'osse;à u cuntrariu, quandu ci hè una mancanza di eserciziu (cum'è i pazienti chì sò in lettu per un bellu pezzu o dopu à fratture), u calciu in u corpu cresce gradualmente.A perdita di forza di l'osse diminuisce ancu.

L'eserciziu regulare pò ancu aumentà a forza musculare, migliurà a coordinazione fisica, rende e persone di mezza età è anziani menu prubabile di cascà, è riduce l'occurrence di accidenti cum'è fratture.

Ricurdativi: A prevenzione di l'osteoporosi ùn hè micca solu una questione di e persone di mezza età è anziani, deve esse impeditu u più prestu pussibule è à longu andà!In più di cunsiderà i fatturi di sopra, hè ancu necessariu di utilizà l'absorptiometry ultrasound surghjente o l'absorbiometria di raghji X à doppia energia per schermu a densità minerale di l'osse in una manera puntuale, in modu di ottene a rilevazione precoce è u trattamentu precoce.

8

Tempu di pubblicazione: 14-10-2022