• s_banner

Osteoporosi 丨 Capisci sti malintesi cumuni ?

Tutti sò familiarizati cù "osteoporosis", hè una malatia cumuna chì minaccia seriamente a salute di l'anziani, cù alta morbilità, alta disabilità, alta mortalità, alta spesa medica è bassa qualità di vita ".

A ghjente spessu pensa chì l'osteoporosi hè un risultatu irresistibile è inevitabbile di l'anziane di u corpu, è a so prevenzione è l'educazione sò assai menu impurtanti cà a diabetes è e malatie di tiroïde.Per quessa, ci sò assai malintesi trà e persone ordinarie, è ancu parechji medichi di grass-roots anu disaccordi annantu à questu.Meno malintesi.

Quì, fate una scienza pupulare nantu à i prublemi cumuni ligati à l'osteoporosi, per aiutà i lettori.

1
2

I misconceptions cumuni nantu à l'osteoporosi

L'osteoporosi hè un sindromu di u metabolismu di l'osse anormali carattarizatu da a diminuzione di a massa di l'osse, a distruzzione di a microarchitettura di u tessulu di l'osse, l'aumentu di a fragilità di l'osse è a suscettibilità à e fratture.Havi una alta incidenza, un longu cursu di malatie, è hè spessu accumpagnatu da cumplicazioni cum'è fratture, chì riduce significativamente a qualità di vita di i pazienti, è ancu pruvucarà disabilità è morte.Dunque, hè diventatu una di e malatie croniche chì minaccianu seriamente a salute umana.Per quessa, a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi hè particularmente impurtante.Ancu s'ellu ognunu hà una certa cunniscenza di a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi, ci sò ancu qualchì malintesi.

3

01

L'anziani anu l'osteoporosi

Di solitu tutti pensanu chì solu l'anziani ghjunghjenu l'osteoporosi è avè bisognu di piglià pasticchi di calcium, ma questu ùn hè micca u casu.L'osteoporosi hè divisa in trè categorie: osteoporosi primaria, osteoporosi secundaria è osteoporosi idiopatica.

Frà elli, l'osteoporosi primaria include principalmente l'osteoporosi senile è l'osteoporosi postmenopausal.Stu tipu d'osteoporosi hè più cumuni in l'anziani è ùn hà nunda di fà cù i ghjovani.

L'osteoporosi secundaria hè secondaria à una varietà di fatturi, cum'è l'usu longu di glucocorticoids, bevande à longu andà, ipertiroïdismu, diabete, mieloma, malatie renale cronica, riposu à longu andà, etc. , micca solu l'anziani.

L'osteoporosi idiopatica include l'osteoporosi juvenile, l'osteoporosi di l'adulti, l'osteoporosi di l'adulti, l'osteoporosi di gravidenza è di lattazioni, è questu tipu hè più cumuni in i ghjovani.

02

L'osteoporosi hè un fenomenu di anziane chì ùn hà micca bisognu di trattamentu

I sintomi principali è i segni di l'osteoporosi sò u dulore in tuttu u corpu, l'accortamentu di l'altitudine, a gobba, i fratture di fragilità è a respirazione ristretta, trà quale u dolore in u corpu hè u sintumu più cumuni è u più impurtante.U mutivu hè principarmenti dovutu à un altu turnover di l'osse, l'aumentu di a risorzione di l'osse, a distruzzione è a sparizione di l'ossu trabecular durante u prucessu di risorzione, è a distruzzione di l'ossu corticale subperiosteal, tutti chì ponu causà u dulore di l'osse sistemica, cù u lumbalu hè u più. cumuni, è l'altru causanu dolore.U mutivu principale hè a frattura.

4

L'osse cù l'osteoporosi sò assai fragili, è parechji movimenti ligeri ùn sò spessu micca percive, ma ponu causà fratture.Queste fratture minori ponu avè cunsiquenzi serii per u paci, affettendu assai a qualità di vita di u paci, è ancu scurzendu.vita.

Questi sintomi è signali ci dicenu chì l'osteoporosi hà bisognu di trattamentu, deteczione precoce, medicazione puntuale è cambiamenti di stili di vita per prevene l'occurrence di u dolore di u corpu, fratture è altre cunsequenze.

03

Calciu di sangue normale, ùn hè micca bisognu di supplementazione di calciu ancu s'ellu ci hè l'osteoporosi

Clinicamente, assai pazienti attente à i so livelli di calcium in sangue, è ùn anu micca bisognu di supplementazione di calciu quandu pensanu chì u so calciu di sangue hè normale.In fattu, u calciu di sangue normale ùn significa micca u calciu normale in l'osse.

Quandu u corpu hè deficientu in calcium per via di una ingesta insufficiente o una perdita eccessiva di calcium, u calciu da a riserva di calcium enormi in l'ossu iliacu hè liberatu in u sangue per via di l'osteoclasti regulati da l'hormone per reabsorbe l'ossu per mantene u calciu di sangue.In u intervallu normale, u calciu hè persu da l'ossu à questu tempu.Quandu l'ingesta di calcium dietetica hè aumentata, i magazzini di calcium sò ricustruiti da l'osteoblasti chì riformanu l'ossu, è questu equilibriu hè disturbatu, purtendu à l'osteoporosi.

Hè da esse enfatizatu chì ancu s'ellu si trova una frattura severa in l'osteoporosi primaria, u nivellu di calciu di sangue hè sempre normale, perchè a supplementazione di calciu ùn pò micca esse solu determinata in basa di u nivellu di calciu di sangue.

5

04

Pastiglie di calciu per l'osteoporosi

In a pratica clinica, assai pazienti crede chì a supplementazione di calciu pò prevene l'osteoporosi.In fatti, a perdita di calcium bone hè solu un aspettu di l'osteoporosi.Altri fattori, cum'è l'hormone sessuale bassu, u fumu, l'eccessivu di bevande, u caffè eccessivu è e bevande carbonatate, l'attività fisica Deficiencies, calcium and vitamin D carencies in the dieta (low light or low intake) ponu tutti l'osteoporosi.

Per quessa, a supplementazione di calciu solu ùn pò micca impedisce l'occurrence di l'osteoporosi, è i megliurenze di u stilu di vita deve esse fatte per riduce altri fattori di risichi.

Siconda, dopu chì u calciu hè ingeratu in u corpu umanu, hà bisognu di l'assistenza di vitamina D per esse trasportatu è assorbutu.Sì i malati cù l'osteoporosi solu cumplementarii pasticchi di calciu, a quantità chì pò esse assorbita hè assai chjuca è ùn pò micca cumpensà cumplettamente u calciu persu da u corpu.

In a pratica clinica, i preparati di vitamina D deve esse aghjuntu à a supplementazione di calcium in i malati cù l'osteoporosi.

U caldo d'osse pò prevene l'osteoporosi

L'esperimenti anu dimustratu chì dopu a coccia in una coccia di pressa per l'ora di 2, u grassu in a medula di l'osse hè apparsu, ma u calciu in a zuppa hè sempre assai chjucu.Se vulete usà u caldo d'ossu per supplementà u calciu, pudete cunsiderà l'aghjunghje a meza ciotola di l'acitu à a zuppa è simmering lentamente per una ora o duie, perchè l'acitu pò aiutà efficacemente à dissolve u calciu di l'osse.

In fatti, u megliu alimentu per a supplementazione di calciu hè u latti.U cuntenutu mediu di calciu per 100 g di latti hè 104 mg.L'ingaghjamentu di calciu adattatu per l'adulti hè 800-1000 mg.Dunque, beie 500 ml di latte ogni ghjornu pò esse supplementatu.a mità di a quantità di calcium.Inoltre, u iogurtu, i prudutti di soia, i frutti di mare, etc. cuntenenu ancu più calcium, perchè pudete sceglie di manghjà in modu equilibratu.

6

Per riassume, in più di a supplementazione di calcium è di vitamina D, certi droghe chì inibiscenu l'osteoclasti anu da esse aghjuntu à i malati cù l'osteoporosi severa.In quantu à a cura di a vita, i pazienti anu da esse cunsigliati per avè più esposizione à u sole, avè una dieta equilibrata, è esercite in modu adattatu, è impediscenu l'occurrence di l'osteoporosi per via di u so propiu condicionamentu.

7

06

Osteoporosi senza sintomi

In l'opinione di parechje persone, finu à chì ùn ci hè micca u dolore di spalle, è a prova di calciu di sangue ùn hè micca bassu, ùn ci hè micca l'osteoporosi.Questa vista hè ovviamente sbagliata.

Prima di tuttu, in u primu stadiu di l'osteoporosi, i pazienti spessu ùn anu micca sintomi o sintomi assai ligeri, per quessa, hè difficiule per esse rilevatu.Una volta chì si sentenu u malu di spalle o frattura, vanu à u diagnosticu è u trattamentu, è a malatia ùn hè spessu micca in u primu stadiu.

Siconda, l'ipocalcemia ùn pò micca esse usata com'è una basa per u diagnosticu di l'osteoporosi, perchè quandu a perdita di calcium urinariu porta à una diminuzione di u calciu di u sangue, "ipocalcemia" stimula a secrezione di l'hormone paratiroïde (PTH), chì pò rinfurzà l'osteoclasti. e cellule mobilise u calciu di l'osse in u sangue, perchè u calciu di sangue pò esse mantinutu normale.In fatti, e persone cù l'osteoporosi tendenu à avè un nivellu di calcium in sangue.

Per quessa, u diagnosticu di l'osteoporosi ùn pò esse basatu nantu à a prisenza o l'absenza di sintomi è se u calciu di sangue hè diminuitu."A prova di densità di l'osse" hè u standard d'oru per diagnosticà l'osteoporosi.Per i gruppi d'altu risicu di l'osteoporosi (cum'è e donne premenopausali, l'omi di più di 50 anni, etc.), ùn importa micca s'ellu anu sintomi o micca, anu da andà in l'uspidale regularmente per esami di densità minerale ossea per cunfirmà u diagnosticu. invece d'aspittà finu à ch'elli si trovanu cù u lumbone o fratture.Andate per trattamentu.

E persone di mezza età è anziane devenu prima cambià u so cuncettu di salute da u mudellu di "trattamentu di malatie" à u mudellu di "auto-guarigione sana".Aduprate a scansione di densitometria ossea per fà teste di densità ossea per prevene a massa ossea è l'osteoporosi.Per i ghjovani, l'esercitu suffirenziu pò ottene riserve di massa ossea più altu è pò evità efficacemente a perdita ossea eccessiva in a vechja.Ancu l'esercitu in l'anziani ùn aumenta micca a densità di l'ossu, pò rallentà a perdita di massa ossea in i zoni stressati.

8

U monitoraghju di a densità di l'osse hè necessariu per capisce a salute di l'osse.Perchè i dipositi di calciu in l'osse per un bellu pezzu, hè cunsigliatu di verificà a densità di l'osse una volta à l'annu.Sì avete l'osteoporosi evidente è pigliate trattamentu di droga, per evaluà l'efficacità di a droga, pudete cuntrollà una volta ogni sei mesi.Hè ricumandemu di mantene u rapportu di a densità di l'ossu bè, perchè pò esse paragunatu à u prossimu esame per capiscenu i cambiamenti in a densità di l'ossu.Hè cunsigliatu à adupràPinYuan ultrasound densitometru osseuor densitometria ossea assorbenza di raghji X à doppia energiaper verificà a densità di l'ossu.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022