• s_banner

U ghjornu di a Dea di l'8 di marzu, Pinyuan Medical desidera chì e dee abbianu ossa belle è sane à u stessu tempu!Salute di l'osse, camminendu in u mondu !

2

In marzu, i fiori fiuriscenu.

Accogliamu u 113esimu "8 di marzu" Ghjurnata Internaziunale di a Donna, è u 100esimu ghjornu di a Donna in u mo paese.

L'8 di marzu u ghjornu di a Dea, Pinyuan Medical hè quì per parlà di a salute di l'osse di e donne.

In 2018, a Cummissione Naziunale di Salute è Medica hà publicatu i primi dati epidemiulogichi nantu à l'osteoporosi in Cina:A prevalenza di l'osteoporosi in e persone di più di 50 anni in Cina era di 19,2%, di quale 32,1% eranu femine è 6% masci di a listessa età.E donne postmenopausali sò quasi cinque volte più probabili di sviluppà osteoporosi cà l'omi!Di sicuru, l'osteoporosi ùn hè micca una patente di l'anziani, è a bassa massa ossea di e persone sottu à 50 anni in u mo paese hè più altu di 32,9%.

Perchè l'osteoporosi favurisce e donne?Ci sò trè mutivi principali

Primu, E donne anu una massa ossea più bassa di l'omi in ogni puntu di u ciculu di vita.A massa di l'osse hè un indicatore impurtante di a forza di l'osse, cusì e donne "delicate è acquose" sò più probabili di esse affettati da l'osteoporosi.

Siconda, tramindui l'androgenu è l'estrogenu in u corpu umanu anu un effettu protettivu nantu à l'ossi, chì ponu impedisce a perdita di massa ossea cù l'età.Ma per e donne, da a menopause à 10 anni dopu a menopause (vale à dì, perimenopause), l'estrogenu cumencia à fluttuà, è u so effettu protettivu nantu à l'osse sparisce, a distruzzione di l'osse aumenta, è a massa di l'osse cumencia à perde rapidamente.Ma l'omi ùn anu micca stu periodu, a so massa di l'osse hè stata lentamente diminuite.

In più, E donne passanu ancu per una seria di prucessi spiciali cum'è a gravidanza, u partu è l'allattamentu.Quasi u 100% di e donne incinte sane avarà a so propria carenza di calcium dopu à u parto.Durante a gravidanza, a quantità tutale di calciu mandatu da a mamma à u fetu hè più altu di 50 g, è a quantità di calcium furnita da a mamma à u zitellu à traversu u latte per 6 mesi dopu u parto hè ancu più altu di 50 g.Per quessa, durante a gravidanza è a lattazioni, a perdita di calciu di l'ossu di a mamma hè seriu, cuntendu circa 7,5% di u calciu tutale di a mamma.E donne cù più nascite è intervalli di nascita più brevi anu un risicu più altu di osteoporosi.

Trè periodi di punta di perdita di calciu per e donne

Ci hè trè "picchi" di perdita di calciu in a vita di una donna:

U primu hè durantelattazioni, u calciu hè "succhiatu" da u zitellu à traversu u latti, è a densità di l'osse diminuite per via di a perdita di calcium.

U sicondu hè durantemenopause, per via di a diminuzione di i livelli di estrogenu, u calciu ùn pò micca esse ritenutu, è hè persu.

U terzu hè invechja, quandu l'omi è e donne sò propensi à perde u calciu.E donne chì anu trè colpi in a so vita anu più probabilità di soffre di l'osteoporosi chè l'omi.

3

L'impurtanza di pruvà a densità di l'osse in e donne incinte è allattate

A gravidanza è l'allattamentu sò pupulazioni spiciali chì necessitanu teste di densità di l'osse.A prova ultrasonica di densità di l'osse ùn hà micca effettu nant'à e donne incinte è i feti, cusì pò esse usata per osservà i cambiamenti dinamichi di i minerali di l'osse durante a gravidanza è l'allattamentu parechje volte.

Pregnant è e riserve di calcium di l'ossu di e donne incinte (troppu altu o troppu bassu) sò cruciali per u sviluppu sanu di u fetu.A prova di densità di l'osse pò aiutà à capisce u statu di l'osse durante a gravidanza, fà un bonu travagliu di assistenza sanitaria durante a gravidanza, è prevene cumplicazioni di gravidenza.A causa di i prublemi di struttura nutrizionale cumuni di l'adulti in u nostru paese, l'ispezione regulare è a guida curretta sò assai impurtanti.

A perdita di calcium di l'osse hè rapida durante a lattazioni.Se a densità di l'osse hè bassu à questu tempu, pò purtà à u calciu di l'ossu in i zitelli chì lattanu è i zitelli.

1

A quistione hè, cumu per prevene l'osteoporosi?

Sì avete digià soffrenu di l'osteoporosi, simpricimenti manghjendu cibi ricchi di calciu o piglià pasticchi di calciu avarà pocu effettu.

In u trattamentu di l'osteoporosi, in più di i supplimenti di calcium, i drogu chì prumove l'absorzione è l'utilizazione di calciu deve esse ancu pigliatu, perchè u calciu supplementatu pò esse effittivamenti ghjunghje è esse usatu da u tessulu osseu.

Di sicuru, per i pazienti di diverse età, u pianu di trattamentu è i scopi di trattamentu sò diffirenti, è ciò chì deve fà deve esse realizatu sottu a guida di un duttore.

4

E persone di mezza età è anziani senza osteoporosi, in particulare e donne in menopausa, ponu impediscenu da i seguenti punti:

♥ Manghjate più cibi ricchi di calciu, è pudete ancu piglià pasticchi di calciu sottu a guida di un duttore.

♥ Fate più jogging è altri esercizii chì ponu migliurà a forza di l'osse.

♥ Assicurà una media di 20 minuti di esposizione à u sole ogni ghjornu per prumove a produzzione di vitamina D è l'assorbimentu di calciu.

♥ Reduce i fatturi chì portanu à l'osteoporosi, cum'è smette di fumà, abbandunà l'alcohol, aumentà l'eserciziu, riducendu u salinu è a carne.

♥ Esame regulare di densità ossea dopu à l'età di 35 anni.

Cunsiglii da i pruduttori diDensitometria ossea:

L'osteoporosi hè prevenibile è trattabile.Cù u sviluppu è u prugressu di a scienza è a tecnulugia, l'emergenza cuntinuu di novi terapii è droghe ponu efficacemente prevene è trattà l'osteoporosi, impediscenu l'occurrence è a recurrenza di fratture osteoporosi, è permettenu à e donne di mezza età è anziane di gode di una vita stabile in u so più tardi. anni.

Infine, Pinyuan Medical augura à tutti di avè ossa belle è sane à u stessu tempu!L'ossu ùn hè micca scioltu, camminendu intornu à u mondu!

Xuzhou Pinyuan Electronic Technology Co., Ltd.

Produttore prufessiunali di densitometru osseu

Marca naziunale fatta in Cina

www.pinyuanchina.com


Tempu di Postu: Mar-08-2023