• s_banner

A vostra densità ossea hè à u standard?Un test di formula vi dicerà

1

Ci sò 206 osse in u corpu umanu, chì sò i sistemi chì sustenenu u corpu umanu per stà, caminari, vive, etc., è lascià a vita move.L'osse forti ponu resistere efficacemente à u dannu di diversi fatturi esterni chì a ghjente soffre, ma quandu si scontra l'osteoporosi, ùn importa micca quantu l'osse sò duru, seranu cusì duru cum'è "legnu putridu".

2

Indagine di Salute di l'Ossa

U vostru scheletru hè passatu ?

Sicondu una indagine da a Fundazione Internaziunale di Osteoporosi, una frattura osteoporotica si trova ogni 3 seconde in u mondu.Attualmente, a prevalenza di l'osteoporosi in e donne di più di 50 anni hè di circa 1/3, è quella di l'omi hè di circa 1/5.Hè stimatu chì in i prossimi 30 anni, l'osteoporosi cuntarà più di a mità di tutti i casi di frattura.

U livellu di salute di l'osse di i Cinesi hè ancu preoccupante, è ci hè una tendenza di i ghjovani.U 2015 "China Bone Density Survey Report" hà dimustratu chì a mità di i residenti di più di 50 anni avianu una massa ossea anormale, è l'incidenza di l'osteoporosi aumentava da 1% à 11% dopu à l'età di 35.

Micca solu chì, u primu rapportu di l'indici di l'osse di a Cina hà dichjaratu chì u puntu mediu di salute di l'osse di i Cinesi ùn hà micca "passatu", è più di 30% di l'indici di l'osse di i Cinesi ùn anu micca scuntratu u standard.

Un prufessore di infermiera basica in a Tottori University School of Medicine in Giappone hà datu un inseme di formule di calculu chì ponu esse aduprate per valutà u risicu di l'osteoporosi usendu u so propiu pesu è età.Algoritmu specificu:

(pesu - età) × 0,2

• Se u risultatu hè menu di -4, u risicu hè altu;

• U risultatu hè trà -4 ~ -1, chì hè un risicu moderatu;

• Per risultati più grande di -1, u risicu hè chjucu.

Per esempiu, se una persona pesa 45 kg è hè 70 anni, u so livellu di risicu hè (45-70) × 0,2 = -5, chì indica chì u risicu di l'osteoporosi hè altu.U più bassu u pesu di u corpu, u più altu u risicu di l'osteoporosi.

L'osteoporosi hè una malatia ossea sistemica carattarizata da una massa ossea bassa, a distruzzione di a microarchitettura di l'osse, a fragilità di l'osse aumentata è a suscettibilità à a frattura.L'Organizazione Mondiale di a Salute hà listatu cum'è a seconda malatia più seria dopu a malatia cardiovascular.Malatie chì mette in periculu a salute umana.

L'osteoporosi hè stata chjamata epidemia silente precisamente per trè caratteristiche.

"Senza rumore"

L'osteoporosi ùn hà micca sintomi a maiò parte di u tempu, per quessa hè chjamata "epidemie silenciosa" in medicina.L'anziani solu prestanu attenzione à l'osteoporosi quandu a perdita di l'osse righjunghji un livellu relativamente seriu, cum'è u lumbalu, l'altezza accurtata, o ancu fratture.

Periculu 1: causa a frattura

I fratture ponu esse causate da una ligera forza esterna, cum'è e fratture di costellate ponu accade in a tosse.Fratture in l'anziani pò causà o aggravate cumplicazioni cardiovascular è cerebrovascular, portanu à infezzione pulmonaria è altre cumplicazioni, è ancu mette in periculu a vita, cù una mortalità di 10% -20%.

Periculu 2: dolore à l'osse

U dulore di l'osse severu pò influenzà a vita di ogni ghjornu, a dieta è u sonnu di l'anziani, spessu facendu a vita di u paziente a perdita di denti irregulari è prematura.Circa u 60% di i malati di l'osteoporosi sperimentanu varii gradi di u dulore di l'osse.

Periculu 3 : bossu

L'altezza di un 65 anni pò esse accurtata da 4 cm, è quella di un 75 anni pò esse accurtata da 9 cm.

Ancu s'è tutti sò familiarizati cù l'osteoporosi, ci sò sempre assai pochi di persone chì ponu veramente attente è impediscenu attivamente.

L'osteoporosi ùn hà micca sintomi in a prima fase di l'iniziu, è i pazienti ùn si sentenu micca u dolore è l'incomfortu, è hè spessu solu dopu à i fratture chì ponu esse nutatu.

I cambiamenti patologichi di l'osteoporosi sò irreversibili, vale à dì, una volta chì una persona soffre di l'osteoporosi, hè difficiule di curà.Dunque, a prevenzione hè più impurtante chè a cura.

L'impurtanza di cuntrolli regulari di a densità di l'osse hè evidenti.I medichi cunduceranu a valutazione di u risicu di frattura è l'intervenzione di u fattore di risicu nantu à l'esaminatu basatu annantu à i risultati di l'esame per aiutà à ritardà o prevene l'occurrence di l'osteoporosi, riducendu cusì u risicu di fratture in l'esaminatu.

Utilizà a densitometria ossea di Pinyuan per a misurazione di a densità minerale ossea.Anu cun alta precisione di misurazione è una bona ripetibilità.,Pinyuan Bone densitometer hè per misurà a densità di l'osse o a forza di l'osse di u raghju è a tibia di u Populu.Hè per Prevenzione di l'osteoporosi. Hè adupratu per misurà a cundizione di l'ossu umanu di l'adulti / i zitelli di tutte l'età, È riflette a densità minerale ossea di tuttu u corpu, u prucessu di rilevazione ùn hè micca invasivu per u corpu umanu, è hè adattatu per u screening di a densità minerale di l'ossu di tutte e persone.

https://www.pinyuanchina.com/

3

"femminile"

U rapportu di l'omi à e donne cù l'osteoporosi hè 3: 7.U mutivu principale hè chì a funzione ovariana postmenopausal diminuisce.Quandu l'estrogenu diminuite subitu, accelerà ancu a perdita di l'osse è aggrava i sintomi di l'osteoporosi.

"Cresce cù l'età"

A prevalenza di l'osteoporosi aumenta cù l'età.I studii anu dimustratu chì a prevalenza di e persone di 50-59 anni hè di 10%, quella di e persone di 60-69 anni hè di 46%, è quella di e persone di 70-79 anni righjunghji u 54%.

4

5
6

Tempu di Postu: 26-Nov-2022