• s_banner

Cunniscenza accresciuta : Camminà laterale, camminendu veloce... Camminendu cusì pò migliurà a densità di l'osse !

wps_doc_0

A diminuzione di a densità di l'osse porta à un risicu aumentatu di frattura.Una volta una persona frattura, pruvucarà una seria di prublemi.Dunque, a migliurà a densità di l'osse hè diventata a ricerca cumuna di e persone di mezza età è anziani.Da l'eserciziu, à a dieta, à u stilu di vita, ci sò veramente assai cose chì a ghjente facenu in tuttu u ghjornu chì ponu esse aduprate per rinfurzà i so ossi.

A caminata migliurà a fitness cardiorespiratory è, se cumminata cù qualchì eserciziu attentu, pòimpediscenu l'osteoporosi è e fratture.U situ britannicu "Terapia Naturale".hà riassuntu certi metudi scientifichi di caminari chì ponu aiutà à migliurà a densità di l'osse.

densità ossea 1

01

accelerà

A rete "Studiu di Salute di l'Infermiera Americana".osservatu più di 60 000 donne postmenopausal è truvaru chìquelli chì caminavanu briskly almenu quattru volte à settimana avianu un risicu significativamente più bassu di frattura di l'anca cà quelli chì caminavanu lentamente.

"Camminata intermittente"durante a caminata, vale à dì, fate attenzione à aghjunghje 3 à 5 passeggiate veloci di 2 minuti ognuna quandu caminate, è a vitezza ùn deve esse capace di parlà à l'altri.

Dopu ogni caminata rapida,camminà lentamente per circa 1 à 2 minuti;stu ciculu alterna.Stu metudu di caminari lentu pò ancu alleviare u mal di schiena è evità ferite causate da eserciziu d'impattu.

02

camminà di latu

Un studiu publicatu inl'International Journal of Osteoporosis hà truvatu chì i camminati laterali anu aumentatu a densità di l'osse cum'è l'esercitu d'impattu.

densità ossea 2

Charles Pelitella, un prufessore assistente di kinesiologia à u Canisius College di l'Università Statale di New York à Buffalo, suggerisce:Dopu à caminari da 3 à 5 minuti, passanu altri 30 seconde camminendu laterale cù i vostri tacchi (o l'avanti).

03

Salta 20 volte in una fila

Un studiu hà trovu chìse e donne di 25 à 50 anni saltavanu 20 volte in una fila, duie volte à ghjornu, a so densità di l'anca cresce significativamente dopu solu 4 mesi.

densità ossea 3

Pone un cronometru in u vostru telefuninu mentre cammina.Ogni 5-10 minuti di marchja, saltate per 30 seconde è riposu per 30 seconde, dopu cuntinuà à marchjà è saltà di novu, è cusì.Prima di saltà, riunite i vostri pedi, piegate i vostri ghjinochje, swing your arms back, è salta in modu splusivi.

04

.scale scale o scogliere ripide

Camminà à pocu pressu per e scale è su per e colline ripide aumenta a forza di l'osse più cà camminendu in terra pianura.

densità ossea 5

Se ci sò assai picculi pendii intornu à u locu induve caminate spessu, allora "ùn pigliate micca a strada di solitu",Truvate 2 à 3 pendite cù pendite moderate, o passanu 2 minuti per arrampicà una pendenza o scale vicinu à e scale fora di un grande edifiziu.À u tempu, a densità di l'osse hà da migliurà.

Cuntrolli regulari di a densità di l'osse per detectà l'osteoporosi precoce

In più di attentu à u stilu di vita, e donne di più di 50 anni è l'omi di più di 60 anni, indipendentemente da s'ellu anu sintomi o micca, anu da andà in l'uspidale per esami di densità di l'osse regularmente per detectà cambiamenti in a densità di l'osse prima.Quandu scontru l'osteoporosi è u dolore di l'osse generalizati, ùn deve micca piglià a ligera.Duvete andà in un hospital regularmente u più prestu pussibule per un diagnosticu chjaru è trattamentu precoce.

Utilizendu Pinyuan Bone Densitometer per mantene a vostra salute di l'osse, simu u fabricatore prufessiunale, più infurmazione per piacè cercatewww.pinyuanchina.com

densità ossea 6


Tempu di Postu: Apr-04-2023