• s_banner

Cumu aumentà a densità di l'osse ogni ghjornu?

A densità di l'osse diminuite aumenterà u risicu di fratture.Quandu una persona rompe un ossu, pruvucarà una seria di prublemi.Dunque, l'aumentu di a densità di l'osse hè diventatu una ricerca cumuna di e persone di mezza età è anziani.

Da l'eserciziu, a dieta, à u stilu di vita, ci sò veramente assai cose chì a ghjente facenu in un ghjornu chì ponu esse aduprate per rinfurzà i so ossi.Ricertamenti, certi media anu riassuntu i cunsiglii chì aiutanu à migliurà a densità di l'osse.Pudete riferite à l'esercizii.

densità ogni ghjornu

1. Prestate attenzione à a supplementazione di calcium in a dieta

U megliu alimentu per a supplementazione di calciu hè u latti.Inoltre, u cuntenutu di calciu di pasta di sésamo, kelp, tofu è gamberetti secchi hè ancu relativamente altu.I sperti generalmente utilizanu a pelle di gamberetti invece di glutamate monosodiu quandu cucini a zuppa per ottene l'effettu di a supplementazione di calciu.A zuppa d'osse ùn pò micca supplementà u calciu, in particulare a zuppa di Laohuo chì Lao Guang piace à beie, eccettu per l'aumentu di purine, ùn pò micca supplementà u calciu.Inoltre, certi ligumi sò ricchi di calcium.Ligumi cum'è colza, col, kale è api sò tutti i vegetali supplementari di calcium chì ùn ponu esse ignorati.Ùn pensate micca chì i vegetali sò solu fibra.

2. Aumentà i sporti outdoor

Fate più eserciziu outdoor è riceve u sole per prumove a sintesi di vitamina D. Inoltre, i preparati di vitamina D sò ancu efficaci quandu si piglianu in moderazione.A pelle pò aiutà solu u corpu umanu à ottene vitamina D dopu esse esposta à i raghji ultraviolet.A vitamina D pò prumove l'assorbimentu di calciu da u corpu umanu, prumove u sviluppu sanu di l'osse di i zitelli, è prevene efficacemente l'osteoporosi, l'artrite reumatoide è altre malatie anziani., A vitamina D elimina ancu l'ambienti di sangue in quale si formanu i tumuri.Ùn ci hè micca un nutriente chì rivali cù a vitamina D in a lotta contru u cancer.

3. Pruvate eserciziu di pesu

I sperti dicenu chì a nascita, l'anziane, a malatia è a morte, è l'anzianu umanu sò e lege di u sviluppu naturali.Ùn pudemu micca evitari, ma ciò chì pudemu fà hè di ritardà a vitezza di l'anziane, o di migliurà a qualità di vita.L'esercitu hè unu di i modi più efficaci per rallentà l'anziane.L'eserciziu stessu pò aumentà a densità di l'osse è a forza, in particulare l'esercitu di pesu.Reduce l'incidenza di e malatie invechjate è migliurà a qualità di vita.

4. Fate rigularmente a prova di densità di l'osse da Pinyuan Ultraound densitometry bone o dual energy x ray absorptiometry bone densitometer (DXA Bone densitometer scans).per vede s'ellu anu massa ossea o osteoporosi.

densità ogni ghjornu 2

 


Tempu di Postu: Set-09-2022