• s_banner

Impurtanza di rilevazione è pupulazione adattata di densitometru d'osse ultrasonicu

8

L'analizzatore di densità di l'ossu ultrasonicu hè un strumentu apposta per detectà a densità di l'ossu umanu.

L'impurtanza di a prova di densitometria ossea

1. Detectà u cuntenutu minerale di l'osse, assiste à u diagnosticu di calcium è altre carenze nutrizionale, è guidà l'intervenzione nutrizionale è u trattamentu.

2. Prevede u statutu nutrizionale è u ritmu di crescita di l'ossu secondu a densità di l'osse currispondente à l'età.

3. Diagnosi di l'osteoporosi I medichi utilizanu un analizatore di densità di l'osse per stabilisce se l'osse affettate anu l'osteoporosi.

4. Valutazione di u risicu di frattura A densità di l'osse pò predice u risicu di frattura.

A prova di densità di l'osse hè adattatu per a folla:

E persone chì spessu beie, socializanu è beie tè forte ogni ghjornu.In e donne in menopausa, i cambiamenti in i livelli di l'hormone portanu à l'osteoporosi.L'anziani sò propensi à l'osteoporosi chì portanu à fratture patologiche, è a prova di densità ossea deve esse fatta.I zitelli chì piace à beie bibite carbonatate, i zitelli chì ùn mancanu di sport all'apertu, e mamme, l'allattamentu è a gravidanza perderanu u calciu, cusì a prova di densità di l'osse hè necessariu.U rapportu di densitometria minerale ossea mostra chì.

9

L'osteoporosi hè una malatia chì avanza cù l'età è hè carattarizata da intervalli in a densità di l'osse.L'osteoporosi, un ossu bassu è debule è l'ossu popliteale chì hè dunque propensu à e fratture, pò esse attivatu da l'anziani è e donne.L'incidenza di l'osteoporosi causata da e malatie menstruali è endocrine in e persone di più di 50 anni hè di 50%.Fate faciule frattura, ciò chì vede hè e trè parte di u collu femorale, a spina, è u raghju è l'ulna.L'osteoporosi raramente hà sintomi è ùn hè micca faciule per esse rilevatu prima.Dunque, hè cunsigliatu chì tutti facenu un screening di a densità di l'osse per capisce a propria cundizione ossea.

Attualmente, a maiò parte di l'ospedali è i centri di esame fisicu anu realizatu teste di l'analizzatore di densità di l'osse, chì ponu screening per l'osteoporosi.Evaluà u livellu di a densità di l'ossu per u pretrattamentu puntuale è u trattamentu per pinch a densità di l'ossu "A densità di l'osse" hè l'indicatore principale di a forza di l'osse, è a determinazione di u cuntenutu minerale di l'osse per scanning hè prevista per furnisce dati paragunabili preziosi per ghjudiziu è ricerca.L'effettu diagnosticu di sepultura di l'ossu, sepultura di malatie, u gradu di invechjamentu di l'atlas, è u metabolismu di l'osse causatu da diverse malatie in u corpu sanu hè assai impurtante.

Questu hè un articulu d'ispezione micca invasivo, indolore è convenientu.Dopu avè misuratu a densità di l'osse, dà una tranquillità extra.

10

Utilizà a densitometria ossea di Pinyuan per a misurazione di a densità minerale ossea.Anu cun alta precisione di misurazione è bona ripetibilità.,Pinyuan Bone densitometer hè per misurà a densità di l'osse o a forza di l'osse di u raghju è a tibia di u Populu.Hè per Prevenzione di l'osteoporosi. Hè adupratu per misurà a cundizione di l'ossu umanu di l'adulti / i zitelli di tutte l'età, È riflette a densità minerale ossea di tuttu u corpu, u prucessu di rilevazione ùn hè micca invasivu per u corpu umanu, è hè adattatu per u screening di a densità minerale di l'ossu di tutte e persone.

https://www.pinyuanchina.com/

Pinyuan Medical
Wechat/WhatsApp/ Mobile: 008613775993545
QQ: 442631959


Tempu di Postu: Feb-10-2023