• s_banner

Significazione di a rilevazione clinica di u densitometru minerale di l'osse

3

U densitometru di l'osse hè un dispositivu specializatu utilizatu per misurà a densità di l'osse, diagnosticà l'osteoporosi, monitorizà l'effetti di l'eserciziu o trattamentu, è predice u risicu di frattura.Sicondu i risultati di l'esame di a densità di l'osse è e caratteristiche cliniche di i pazienti, a bassa densità di l'ossu in i zitelli pò esse rilevata prima, è u risicu di l'osteoporosi in l'adulti pò esse valutatu bè.

Impurtanza clinica di a prova di densità ossea di i zitelli

Cum'è u stadiu basicu è u puntu iniziale di u sviluppu di l'ossu umanu, i zitelli è i zitelli ghjucanu un rolu impurtante in a guida di u crescita è u sviluppu.L'esame di a densità di l'ossu di i zitelli pò detectà a densità di l'ossu bassu in i zitelli prima, aiuta à prevene a carenza di calcium in i zitelli, è hà un rolu in a prevenzione di l'occurrence di rachitismo.Forte rolu di guida.

4

Chì i zitelli anu bisognu di più attente à a densità di l'osse?

1. I zitelli cù una storia di nascita prematura o pocu pesu di nascita.

2. I zitelli cù l'asma trattati cù glucocorticoids anu una forza di l'osse più bassa di i zitelli normali di a listessa età.

3. I zitelli suspettati cù carenza di calcium, vale à dì, i zitelli è i zitelli chì anu sintomi cum'è u sonnu inquietu, a sudazione faciule, u timore è u piantu di notte, o calvicie occipitale, gambe in forma di O / X, petti di pollo è pettu funnel.

4. Picky eaters, eclissi parziali, in particulare i zitelli chì ùn piace micca i prudutti di latti.

5. A crescita rapida, i zitelli obesi è i zitelli.

6. Corta statura, i zitelli è l'adulescenti stunted.

7. Trattamentu longu cù steroidi, quimioterapia, o anticonvulsanti.

8. I zitelli cù una storia di famiglia di l'osteoporosi.

9. I zitelli chì mancanu di attività fisica o chì anu ripetutu fratture.

5

Significazione clinica di a prova di densità ossea adulta

L'osteoporosi hè una diminuzione sistemica di a massa di l'osse, carattarizata da cambiamenti in a microstruttura di u tessulu di l'osse, è provoca una crescita di fragilità di l'osse è una diminuzione di a densità di l'osse.In u casu di nisun traumu, traumu ligeru è moderatu, u risicu di frattura aumenta a malatia.Hà duie caratteristiche: a densità di l'osse diminuite è a fragilità ossea aumentata;propensu à fratture, è pò esse divisu in l'osteoporosi primaria è secundaria.

Sicondu statistiche, 1/3 di e donne in u mondu soffrenu di l'osteoporosi, è u nùmeru di i malati cù l'osteoporosi aumenta ogni ghjornu, è a so mortalità hè ancu crescente rapidamente.Perchè l'osteoporosi hè cusì frequente è dannosa, l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà designatu u 20 d'ottobre cum'è "Giornata mundiale di l'osteoporosi" in u 1998 per crià l'attenzione di e persone à l'osteoporosi.Aumentà a cuscenza di l'autocura.A prevenzione, u diagnosticu è u trattamentu di l'osteoporosi hè diventata una prima priorità.

L'adulti sò particularmente adattati per i seguenti gruppi di persone:

1. E donne incinte, per via di e so caratteristiche fisiulogichi spiciali, e donne incinte sò assai probabili di diventà un gruppu cù osteopenia, chì pò ancu influenzà a crescita è u sviluppu di u fetu.Hè ricumandemu di pruvà una volta in i primi fasi di gravidenza, media è tardi.(1-12 settimane di gravidenza hè a prima tappa, 13-27 settimane hè a tappa media,> 28 settimane hè u terzu trimesteru)

2. Donne premenopausal o menopausal.

3. Pacienti cù statura curta è malatie di l'osse.

4. Trattu cù glucocorticoids.

5. E persone chì mancanu di calcium, vitamina D, fumà, bevande eccessivu, caffè, è mancanza di eserciziu.

6. Per i malati cù iperparatiroidismu primariu, esami necessarii prima di a cirurgia.

7. Pacienti chì ùn mancanu di eserciziu o sò in lettu per un bellu pezzu.

8. Pacienti cù disfunzioni renali, per vigilà l'effettu di l'hormone hyperparathyroid eccessivu.9. Ipertiroidismu o pazienti chì ricevenu a terapia di l'hormone di tiroïde.10. Pacienti cù sindromu di malabsorption.

11. L'altezza hè cascata da più di 3 centimetri, è u pesu hè cascatu da più di 5 kilogrammi.

12. Pacienti cù artrite reumatoide, ancu s'ellu ùn riceve micca glucocorticoids.

A rilevazione di a densità di l'ossu per mezu di una densitometria di l'ossu pò aiutà à capiscenu a velocità di a perdita di l'osse, è determinà l'efficacità di diverse misure preventive è terapeutiche, in modu à riduce a cunniscenza ceca di l'osteoporosi, a supplementazione di calciu curretta è scientifica, è riduce u risicu di l'ossu. perdita.L'impattu è u pesu di l'osteoporosi è altre cumplicazioni nantu à l'individui.

Utilizà a densitometria ossea di Pinyuan per a misurazione di a densità minerale ossea.Anu cun alta precisione di misurazione è bona ripetibilità.,Pinyuan Bone densitometer hè per misurà a densità di l'osse o a forza di l'osse di u raghju è a tibia di u Populu.Hè per prevenzione di l'osteoporosi.

https://www.pinyuanchina.com/

Pinyuan Medical
Wechat/WhatsApp/ Mobile: 008613775993545
QQ: 442631959


Tempu di Postu: Feb-28-2023