• s_banner

Una maravigliosa rivista di u primu ghjornu di u 87th CMEF, Pinyuan Medical vi scontra u secondu ghjornu di 3G11 in Hall 3

A 87th China International Medical Device Expo hà iniziatu ieri (14 di maghju) à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione (Shanghai)!

Cum'è un famosu prufessore prufessiunale di l'equipaggiu sanitariu è medico in Cina, Pinyuan Medical hà fattu un debut fulgurante in questu CMEF cù a so serie di analizzatori di densità ossea à raghji X à doppia energia, serie di densità di densità ossea ultrasonica, serie di teste di funzione pulmonale, rilevatore di arteriosclerosi. serie, serie di tester di età ossea, è altri prudutti.Cù un sistema di produttu cumpletu, i visitori anu sentitu prufondamente l'incantu prufessiunale è u valore di a marca di Pinyuan Medical.

In seguitu, vi porta à u Pinyuan Medical Booth!Sperienzemu inseme u ghjornu di a grande apertura.

Stu serviziu medicale di fonte di produttu CMEF hè situatu à 3G11 in Hall 3, chì mostra parechje serie di equipaghji sanitari è medichi.

U primu ghjornu di a ceremonia d'apertura, ci era un flussu cuntinuu di visitatori, è u Pinyuan Medical Booth hà attrautu assai visitatori, è ancu l'insiders di l'industria è l'amici di i clienti chì sò venuti à ammirallu.

U persunale riceve cù cura ogni cliente chì vene è va, spiega i prudutti di a serie Pinyuan Medical cù u core, è i clienti sprimenu un grande apprezzamentu per a prufessionalità di i prudutti è i servizii di Pinyuan Medical, cercanu attivamente opportunità di cooperazione trà i dui partiti.

In u Pinyuan Medical Exhibition Hall constantemente affollatu, u persunale di Pinyuan vestitu in uniforme hè amabile è diligente, furnisce à i clienti spiegazioni dettagliate di a cunniscenza di u produttu è u funziunamentu di l'instrumentu.U primu ghjornu di a mostra, i culleghi sò tutti appassiunati è pieni di spiritu di lotta !Aspittendu l'arrivu di ogni amicu cliente.

U primu ghjornu di a mostra, u stand di Pinyuan Medical hà attrattu parechji clienti.A mostra cuntinuerà finu à u 17 di maghju.Pinyuan Medical hè in u stand 3, Hall 3G11.Aspittemu a vostra visita è u scambiu!


Tempu di Post: 15-May-2023